Monday, January 10, 2011

+|+ Rezeki Ku Tak Sampai LAgiK +|+

guess wat???

pagi2 dah kuar nak g amik result kat DCA putrajaya...tapi otak masih lagi merewang tak tahu apa patut pikirkan...payah tu...bawak keter tapi otak kelain...pagi2 masuk highway plus nak pi putrajaya,,,,

dah sampai exit tu...boleh aku terus jer...sampai lah dengkil baru aku perasan yang sebenarnyer aku dah terlepas....huhu...dah kene keluar exit KLIA lalu jalan belakang g putrajaya....

sampai jer kat DCA...fuh...mmg bebetul tak nebes dan tak de perasaan langsung nak bukak surat result tu...sebab macam dah tahu result tu apa...

jeng...jeng...jeng...
kene g amik exam lagi sekali......
org celalu cakap...."u fail it's not bcoz of u r stupid"...
betullah tu...masa nak g exam masa tu dalam keadaan lapar dan tgn terketar...macam mana nak perform well...hahaha...kelakar pula....

tu cerita nak pergi...balik lagi satu hal....
mmg bebetul tak de perasaan lah arini....balik tu...tak tahu tembus kemana....balik subng sampai lalu seri setia...banyaknyer traffic light....atoiya....salah jalan lagi da....sampai lalu taman medan tu....huiss...apa jer yang aku pikirkan pun tak tahu...sampai lah...jumpernyer NPE tuk sampai ker subang~!hari yang tidak indah sebenarnyer,,,,,

Tapi org pertama aku kol lepas bukak sampul tu...mestilah org y selalu marah saya...IZZAT...huhu....tak pernah kacu sidia buat kerja tapi harini tadi nak kacu juga...tak kira...tapi sib baik dia tak marah....cuma dia cakap..."tak per syg...nnt amik lgi sekali yer..."...huhu...baik pula ayat tu...sentuh kejap....

Tapi apa2 pun kan...tak per...kali kedua kene lulus supaya aku tidak terlewat tuk dapat LESEN(buku merah)....nak sain kapal cepat2....huhuhu.....

No comments:

Post a Comment