Thursday, September 13, 2012

Ni ENTRY tak puas ati ker apa????

     Dari malam tadi rasa macam tak puas ati dan bikin hati panas lak...huuuuuuuuuuu...kenapa ek?PEOT kowt...emosi tak stabil ngan hubby tak de...sailing dah berapa ari tu tak de line...anak lagi...kerja yang tak berhenti lagi....oh hoi....aku sakit otak di buatnya....

     Okay kita start dari saya lik kerja semalam...pu3 merengek...tak selesa kowt...tak per susukan mandikan dan tidokan..adalah budak kecik 3tahun ni yang mulut bising dan tak makan saman org nya... buat bising dan pu3 tak leh tido...uwwwwaaaaaaaa...sob...sob...sob....

     saya bawak pu3 masuk bilik...alahai sian anak bonda ni sebab bila tgk dia muntah kan semua apa yang dia minum dan makan dengan banyak sekali sampai kene tukar sarung tilam dan juga baju yang dia pakai tu... luckily dia tak menangis...alhamdulillah... tapi sy yang pening plak malam tadi...apa yang sebenarnya berlaku dua tiga hari ni...aku merapu tanda protes ker?????

    Pagi2 nak mandikan pu3 nak pi tadah air sat... GEDEBUKKK!!! adoi aku jatuh dalam bilik air ngan anak aku....pasal nak elak pu3 jatuh dulu aku ni twis badan aku macam nak jadik supermak lah konon nyer...tapi pu3 terantuk jugak kat pintu....WAAAA....sian pu3 nangis....sorry dear...so careless lah aku kan. Tu namanya malang tu tak berbau kan....

Sebenarnya semuanya tak de issue pon...tapi sebab jiwa ni kacau tahap gaban tu yang aku rasa macm tak puas hati ja harini dan jugak aku rasa macam ada yang tak kene ja...sob sob~!

   -the end-

No comments:

Post a Comment